راهنمای خرید لباس مجلسی راهنمای خرید لباس مجلسی .

راهنمای خرید لباس مجلسی

نکات مهم خرید مانتو مجلسی چیست؟

توجه به نکات خرید مانتو مجلسی بسیار حائز اهمیت است چون همانطور که از نام آن مشخص است در مجلس پوشیده میشود پس باید متناسب با شخص باشد تا خوش بدرخشد.

مناسب ترین مانتوبرای پوست های روشن

1.اگر که رنگ پوست روشنی دارید باید رنگهای تضاد با آن را انتخاب کنید. رنگ انتخابی برای مانتو خود را از میان رنگ های قهوه ای، آبی ملایم، بژ، خردلی، آبی سیر و یا آبی کلاسیک در این طیف رنگ را انتخاب کنید، حواستان باشد که از رنگهای سفید، قرمز، صورتی، زرد، ارغوانی، نارنجی، قرمزروشن یا جیق اصلا استفاده نکنید، زیرا بکارگیری رنگهایی که گرم هستند. اصلا مناسب رنگ پوست روشن نیست.

مناسب ترین مانتو برای پوست های تیره
کسانی که دارای پوست های تیره هستند، بهترین رنگ برای این نوع رنگ پوست رنگهایی مثل: خاکی، سفید، آبی ملایم، آبی کلاسیک، طوسی روشن، گلبه ای هستند. همچنان این نوع رنگ پوست باید از رنگهای مثل: قهوه ای تیره، مشکی، فیروزه ای، سبزیشمی، قرمز، قرمز تیره پرهیز کنند.

مناسب ترین مانتو برای پوست های معمولی
این افراد که رنگ پوست آنها نه تیره است نه روشن می توانند از هر رنگ مانتویی استفاده کنند. رنگ های پیشنهادی برای پوست های معمولی می تواند رنگ هایی از جمله:بژ، آبی، سرمه ای، گندمی، مشکی، صورتی استفاده کنند.

رنگ های که برای پوست های روشن پیشنهاد نمی شود : سبز، بنفش، قهوه ای تیره،  قرمز و طیف رنگ های که نزدیک یا همرنگ پوست است.

برای مشاهده مانتو مجلسی جدید کلیک کنید

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۶:۵۳ توسط:اتی موضوع: نظرات (0)