راهنمای خرید لباس مجلسی راهنمای خرید لباس مجلسی .

راهنمای خرید لباس مجلسی

3 نکته مهم پوشیدن لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی زنانه کوتاه می‌تواند هم برای مهمانی‌های کوچک و هم برای مجالس بزرگ و مهم کاربرد داشته باشد. اما پوشیدن لباس مجلسی کوتاه برای افراد چاق یا خانم‌هایی که دنبال لباس پوشیده هستند دردسرهایی دارد.
اساسا دامن کوتاه یا لباس شب کوتاه زنانه می‌تواند یکی از پرریسک‌ترین لباس‌ها برای رفتن به مهمانی باشد. به همین دلیل شاید بیشتر زنان ترجیح دهند، به ویژه در یک مهمانی رسمی، لباس مجلسی بلند یا لااقل با قد تا روی زانو را انتخاب کنند.
اما طراحی یک لباس مجلسی کوتاه پوشیده و کنترل کردن این که لباس چطور روی تن شما دیده می‌شود، به جزئیاتی بستگی دارد که اگر به آن‌ها دقت کنید، ریسک پوشیدن این لباس‌ها به کمترین حد می‌رسد و شما زیباتر دیده می‌شوید.
این که چطور این نوع لباس را انتخاب و با دیگر اکسسوری‌ها ست می‌کنید، می‌تواند زیبایی تیپ مجلسی شما را بیشتر کند.
۱. جوراب شلواری یا شلوار لگ زنانه را فراموش نکنید
یکی از بزرگترین نگرانی‌هایی که ممکن است در مورد پوشیدن لباس مجلسی کوتاه پوشیده داشته باشید، دقیقا همین کوتاه بودن آن است. البته کوتاه بودن لباس راه حل ساده‌ای دارد. می‌توانید آن را با یک شلوار لگ زنانه یا جوراب شلواری شیشه‌ای یا تیره و مات ست کنید؛ این انتخاب بستگی به سلیقه و تیپ کلی لباس دارد.
۲. در انتخاب کفش مجلسی دقت کنید
فراموش نکنید در مورد تیپ مجلسی کفش‌ها می‌توانند استایل شما را بسازند یا آن را ویران کنند. کفش مجلسی زنانه می‌تواند پاشنه دار باشد یا نباشد؛ این بستگی به مناسبت و زمان مهمانی، استایل لباس و البته اندام شما دارد.
۳. لباس مجلسی کوتاه را با بوت زنانه ترکیب کنید
بوت‌ها می‌توانند به پیراهن کوتاه شما تیپی کلاسیک بدهند، اما نکاتی وجود دارد که باید به آن توجه کنید.
از پوشیدن بوت زنانه‌ی بلند تا بالای زانو با یک پیراهن کوتاه مجلسی خودداری کنید.
نیم‌بوت تا بالای قوزک پا یا بوت زنانه‌ای که ارتفاع آن به نیمه‌های ساق پا می‌رسد، با ترکیب جوراب شلواری و پیراهن مجلسی کوتاه می‌تواند استایلی با نمک و کلاسیک به وجود آورد.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۸:۱۸ توسط:اتی موضوع: نظرات (0)