راهنمای خرید لباس مجلسی راهنمای خرید لباس مجلسی .

راهنمای خرید لباس مجلسی

ست کردن لباس اورال

لباس سرهمی از جمله لباس های ترند و پرطرفدار سالهای اخیر است که در شکل های مختلف وجود دارد و به آنها لباس اورال نیز گفته می شود. سرهمی به دلیل اینکه احتیاج به پوشیدن پیراهن یا شلوار دیگری ندارد یک لباس پوشیده محسوب می شود. از اینرو خیلی افراد از لباس سرهمی به عنوان لباس زیر مانتو و حتی اورال مجلسی استفاده می کنند. اما هر مانتویی با سرهمی هماهنگی ندارد. در این مطلب به شما می گوییم که سرهمی با چه مانتونی ست میشه.

 

ست کردن سرهمی با مانتو
استفاده از سرهمی برای افرادی که به استایل کژوال علاقه دارند بسیار مناسب است و بویژه برای روزهای گرم یا اوقاتی که زمان زیادی برای انتخاب لباس ندارید گزینه خوبی محسوب می شود.

 

تفاوت بیلرسوت و سرهمی

 

اگر برای بیرون رفتن می خواهید روی سرهمی مانتو بپوشید و نمی دانید سرهمی با چه مانتونی ست میشه، تا انتهای مطلب همراه ما باشید:

 

ست کردن سرهمی با مانتو کتی

می توانید برای ست کردن سرهمی از مانتو کتی استفاده کنید. مانتو کتی بهترین گزینه برایست کردن با سرهمی است. بخصوص اگر لباس سرهمی شما بدون آستین باشد.

 

سرهمی با شومیز

برای بیرون رفتن از خانه و پوشیدن لباس روی سرهمی، شومیز را امتحان کنید. شومیزهای بلند برای ست کردن با سرهمی گزینه مناسبی هستند.

 

سرهمی با وست

یگ گزینه عالی و کاربردی برای ست کردن با سرهمی، وست است. اگر سرهمی شما آستین دار است، به عنوان مانتو و لباس رویی می توانید از وست استفاده کنید.

 

سرهمی با مانتو کوتاه

مانتوهای کوتاه هم انتخاب خوبی برای ست کردن با سرهمی هستند. بهتر است مانتوی شما جلوباز باشد.

 

سرهمی با مانتو بلند

یکی از استایل هایی که زیاد با سرهمی دیده می شود و طرفداران زیادی دارد، سرهمی با مانتوی بلند جلوباز است. این استایل بویژه برای فصل تابستان بسیار کاربردی و مناسب است.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۲:۲۵ توسط:اتی موضوع: نظرات (0)